Jumat, 12 April 2013

AS tipu dunia mengenai pendaratan di bulan

Post image for AS tipu dunia mengenai pendaratan di bulan
Fablicious Boutique Iklan

AS tipu dunia mengenai pendaratan di bulan AS tipu dunia mengenai pendaratan di bulan
AS (Amerika Syarikat) tipu dunia mengenai pendaratan di bulan terbongkar selepas kematian Neil Armstrong. Betul ke? Selepas kematian Neil Amrstrong baru la segala perkara berkaitan dengan ‘Orang Pertama Mendarat di Bulan’ terbongkar dengan lebih luas biarpun memang kajian ini dah lama terbongkar.
Saya ambil dari 2 sumber , AS tipu dunia mendarat di bulan dan Legenda Neil Armstrong meninggal dunia bersama ‘misteri’ untuk menghasilkan beberapa noktah penting tentang isu ini.
Kalau berminat nak baca selanjutnya, boleh pergi ke 2 sumber tersebut.

Tipu daya terbongkar dengan bukti ini

Legenda Neil Armstrong meninggal dunia bersama misteri AS tipu dunia mengenai pendaratan di bulan
1. Siaran televisyen yang menunjukkan Armstrong turun dari tangga kapal angkasa Apollo 11 dan menjejakkan kakinya ke permukaan bulan kelihatan kabur dan kelabu.
2, Menurut pihak pereka teori konspirasi, roket yang membawa Armstrong dan dua rakannya, Buzz Aldrin dan Michael Collins sebenarnya hanya mengelilingi orbit sebelum ia kembali ke bumi.
3. Sistem komputer yang dihasilkan bagi program Apollo milik AS jauh ketinggalan berbanding teknologi komputer peribadi (PC) pada masa kini.
4. bagaimanakah seorang angkasawan dapat berjalan dengan matahari di belakang tetapi bahagian hadapannya diterangi cahaya sehingga jelas nampak sut angkasa lepasnya termasuk bendera AS di belakangnya.
5. tiada satu bintang pun kelihatan pada setiap gambar manakala ruang angkasa lepas didapati hitam tanpa sebarang sebarang sinaran bintang.
6. Bendera yang dicacak oleh Armstrong dan Aldrin tidak menunjukkan bayang sedangkan bayang kedua-dua angkasawan itu, kenderaan bulan dan pelbagai jenis batu di permukaan di situ semua menunjuk pada arah yang sama.
Secara kesimpulannya, pendaratan orang pertama Neil Amstrong adalah satu penipuan dunia yang memang dirancang oleh Amerika Syarikat (AS) dalam usaha untuk menyebarkan fahaman mereka.
Saya sudah tahu lama dah tentang perkata ini dan tidak terkejut jika benda ini dihebohkan bila Neil Armstrong meninggal dunia baru baru ini. Dia pun sudah letih untuk menyimpan rahsia pendaratan di bulan ini.

Sumber : http://muazfaris.com/as-tipu-dunia-mengenai-pendaratan-di-bulan/#ixzz2QG8KYrd2

Tidak ada komentar:

Posting Komentar