Jumat, 12 April 2013

Window Blinds

window blinds
window blinds
Jika ada yg tertanya kenapa desktop aku kelihatan sedikit canggih berbanding dekstop XP kalian..hehehe..itulah kuasa “window Blinds” yg telah aku apply pada computer dell vostro ini. Tanpa segan silu aku telah menggunakan edisi yg tidak “halal”. Ops, sudah pecah rahsia yg aku ini perompak agung industri software dunia. :p
Mengapa aku memilih window blinds? alamak aku sendiri tak mampu menjawapnya. Tp mengapa pulak aku tak patut pilih window blinds itu aku tahu apa jawapannya. Rugi..tahu tak rugi..actually aku mmg suke kan function yg kelihatan spt 2.0. Uikh, skang ni kalau boleh semua hidup aku nak jadikan 2.0. Argh, actually aku kesuntukan masa utk membuat post ini. aku ada temu janji di KL bersama kumpulan DBSK. Berkaitan Window Blinds ni agak kurang menarik jika aku storykan semua nya disini. Kalian kan suke kan cabaran apa kata jika aku berikan peluang kalian menggunakan window blinds ini unlimited access. Cish, mcm hosting plak ada unlimited-unlimited term.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar